Poczta sekretariat@zsbopole.pl Telefon (77) 474 54 54 Adres ul. Niemodlińska 40, 45-761 Opole | link do Vulcan link do strony BIP |

Erasmus+ – uczniowie

Zapraszamy wszystkich chętnych uczniów klas III i IV Publicznego Technikum Nr 6 do udziału w projekcie Erasmus+ Kompetencje uczniów to sukces 2024. Projekt obejmie doskonalenie zawodowe, językowe, interkulturowe w trzech etapach: zajęciach przygotowawczych, mobilności w Walencji, w Hiszpanii oraz ewaluacji i upowszechnianiu projektu.

 

REGULAMIN  REKRUTACJI

do projektu Kompetencje uczniów to sukces nr 2024-1-PL01-KA121-VET-000214554 w ramach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe.

Nabór do projektu odbywa się w dwóch etapach. Etap I to wybór 27 uczestników* przygotowań (09.10 – 31.10.2024 r.). Etap II obejmie przygotowania do wyjazdów na staże i zakończy się 31.01.2025 r. Wówczas, na podstawie opracowanych przez zespół kryteriów, spośród 27 uczestników przygotowań wyłoni się grupę 22 uczestników stażu. Podział taki podyktowany jest zabezpieczeniem równych umiejętności uczestników, spośród których każdy ukończy zajęcia przygotowawcze, w razie gdyby któryś z nich z różnych przyczyn zrezygnował. Osoby uczestniczące w przygotowaniach (5 osób), które po podliczeniu otrzymanych punktów nie zakwalifikują się do wyjazdu na staż, stworzą więc listę rezerwową.

Każdy potencjalny uczestnik stażu będzie mógł otrzymać maksymalnie, w zależności od grupy stażowej, 76 punktów. Punkty przyznawane będą przez prowadzących zajęcia przygotowawcze, nauczycieli przedmiotów zawodowych, wychowawców, pedagoga, koordynatora.

Kryteria wyboru uczestników:

Etap I – max. 26 pkt.:

  1. ocena śródroczna z języka angielskiego mająca określić poziom językowy uczestników – średniozaawansowany lub zaawansowany (cel-4p., bdb –3p., db – 2p., dost – 1p., dop – 0p.),
  2. średnia ocen z przedmiotów zawodowych (między 6.0-5,0 – 3p.,4,9-4,0 – 2p., 3,9-3,0 – 1p., 2,9 – 2,0 – 0p.)
  3. ocena z zachowania (wzorowa – 3p., bardzo dobra – 2p., dobra – 1p., poprawne – 0p.),
  4. analiza sytuacji zdrowotnej, finansowej i rodzinnej (uczestnik z mniejszymi szansami) ustalonej przez wychowawcę klasy (0-3p.),
  5. analiza predyspozycji do wyjazdu, dokonana przez pedagoga szkolnego (0-3p.),
  6. informacja o udziale po raz pierwszy w projekcie Erasmus+ (0-2),
  7. aktywny udział w życiu szkoły (0-4p.),
  8. deklaracja podjęcia się różnych zadań w projekcie, wyrażona w ankiecie przygotowawczej (np. tworzenie prezentacji, plakatów, filmów, własne propozycje sposobu upowszechniania rezultatów i reklamy projektu) (0-2p.).
  9. podanie konkretnego sposobu przedstawienia projektu własnemu, lokalnemu środowisku (0-2p.)

W przypadku równej liczby punktów, zostaną porównane punkty przyznane w poszczególnych kategoriach. Spośród kandydatów, którzy zebrali jednakową liczbę punktów jako pierwsi zostaną umieszczeni ci, którzy otrzymali więcej punktów z preferowanych kryteriów. Kolejność preferencji kryteriów będzie następująca:

– ocena z zachowania,

– ocena z języka angielskiego,

– aktywny udział w życiu szkoły,

– sytuacja zdrowotno-rodzinno-finansowa (uczestnik z mniejszymi szansami),

– deklaracja podjęcia się różnych działań w projekcie,

– pomysł na upowszechnianie projektu we własnym środowisku,

– średnia ocen z przedmiotów zawodowych,

– predyspozycje do wyjazdu.

Jeśli będą jeszcze jakiekolwiek wątpliwości zostanie przeprowadzona z kandydatami na stażystów rozmowa kwalifikacyjna w języku angielskim. Jej wynik ostatecznie zadecyduje    o otrzymaniu miejsca na stażu.

  1. Etap II – max. 50p.
  2. aktywny udział w zajęciach zawodowego języka angielskiego, test końcowy (max.10p.),
  3. aktywny udział uczestników w zajęciach zawodowych, ocena pracy zaliczeniowej (max.10p.),
  4. aktywny udział w kursie kulturowym, ocena prezentacji multimedialnej (max.10p.),
  5. aktywny udział uczestników w zajęciach pedagogicznych (max.10p.),
  6. aktywny udział w zajęciach języka hiszpańskiego (grupa hiszpańska) (max.10p.).

*informacja o zakładanej ilości uczniów

* W przypadku równej liczby punktów po II etapie rekrutacji z kandydatami zostanie przeprowadzona dodatkowa rozmowa w języku angielskim. Gdyby nadal punktacja była taka sama, głos decydujący ma dyrektor i nauczyciel języka angielskiego (spoza grupy rekrutacyjnej). Opinię zespół odwoławczy podejmuje w oparciu o dokumentację projektową oraz szkolną (frekwencja, zachowanie, udział w życiu szkoły).

WYNIKI    NABORU  UCZESTNIKÓW  DO  PROJEKTU

Etap 1

Komisja  naboru  w składzie:

  1. Joanna Tarczewska – koordynator projektu
  2. Magdalena Kuniec – wychowawczyni klasy 4TA1
  3. Magdalena Pawłowicz – wychowawczyni klasy 4TA2
  4. Monika Śliczny-Wilk – wychowawczyni klasy 4TB
  5. Sylwia Maternowska – wychowawczyni klasy 3TA1
  6. Daniel Tusiński – wychowawca klasy 3TA2
  7. Anna Kosińska – wychowawczyni klasy 3TB

po przeliczeniu punktów określonych w części 1 regulaminu naboru, ustaliła listę główną i rezerwową mobilności. Wyniki zatwierdziła Dyrektorka szkoły, Alicja Świątkowska – Podgórska.

LISTA  GŁÓWNA

Nazwisko i imię Klasa Zawód Liczba punktów – max 26 pkt.
1. Gruchot Weronika 3TA2 aranżacja 23
2. Cieśla Karolina 3TA1 aranżacja 21
3. Gaś Emilia 4TA1 aranżacja 21
4. Larisz Aleksandra 3TA2 aranżacja 21
5. Obstoi Jakub 3TA1 aranżacja 20
6. Wieszołek Daria 3TA1 aranżacja 20
7. Engel Michael 3TA1 aranżacja 19
8. Kostrzewska Marta 3TA1 aranżacja 19
9. Hońka Amelia 3TA1 aranżacja 18
10. Nowosielska Paulina 3TA2 aranżacja 18
11. Praczyk Barbara 3TA2 aranżacja 18
12. Puc Kamila 3TB arch.kraj. 18
13. Stach Oliwia 4TA1 aranżacja 18
14. Bąk Wiktoria 4TA2 aranżacja 17
15. Borowik Małgorzata 3TA2 aranżacja 17
16. Dziewulak Hanna 3TA2 aranżacja 17
17. Karwat Dominik 3TA1 aranżacja 17
18. Żelazny Anna 3TA2 aranżacja 17
19. Azarova Marharyta 3TA1 aranżacja 16
20. Brożyna Dominika 3TA1 aranżacja 16
21. Chojak Paweł 3TA1 aranżacja 16
22. Feliks Anna 4TB arch.kraj. 16
23. Klejewski Alan 3TA1 aranżacja 16
24. Nahirniak Valeriia 4TA1 aranżacja 16
25. Sowa Dominik 3TA1 aranżacja 16
26. Stotko Natalia 4TA1 aranżacja 16
27. Tom Szymon 4TB arch.kraj. 16

Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do zajęć przygotowawczych.

Po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych, w III etapie naboru, z grupy zostanie wyłonionych 22 uczniów wyjeżdżających na staż do Hiszpanii.

LISTA  REZERWOWA

Nazwisko i imię Klasa Zawód   Liczba punktów
      Ogólna Zachowanie  

 

J.angielski

 

 

 

 

 

Aktywność

 

 

 

Syt. rodz.-finans.

 

 

 

Upowsz. projektu

 

 

Środ lpkalne – upowsz. Średnia z

przedm.zaw.

1. Mainka Maja 3TA1 aranżacja 15 3 4 0 0 1 2 2
2. Duda Fabian 3TB budownictwo 15 3 1 3 1 1 0 2
3. Stiller Natalia 4TA2 aranżacja 15 2 3 3 0 2 1 1
4. Żarkiewicz Wiktoria 3TB arch.kraj. 15 2 2 4 1 1 0 1
5. Gonsior Justyna 4TB arch.kraj. 15 2 1 4 0 2 1 2
6. Samborska Wiktoria 3TB arch.kraj. 15 2 1 2 0 2 1 2
7. Wiench Malwina 4TA2 aranżacja 15 1 2 4 0 1 0 2
8. Sowiński Sławomir 4TA1 aranżacja 15 1 2 3 1 2 2 1

Pozostałe osoby ze względu na niższą ilość punktów nie zakwalifikowały się do projektu.

Od wyniku odwołała się uczennica Justyna Gonsior. Ze względu na zmianę wychowawcy przyznano jej 1 punkt dodatkowy z kategorii 4. Stąd też grupa główna powiększyła się do 28 osób i wszystkie one przystąpiły do projektu.

WYNIKI    NABORU  UCZESTNIKÓW  NA  STAŻ

Etap 2

Komisja  naboru  w składzie:

  1. Joanna Tarczewska – koordynator projektu, prowadząca zajęcia realioznawstwa i języka hiszpańskiego,
  2. Agnieszka Jarocka – Kozioł – prowadząca zajęcia zawodowe,
  3. Celina Matusik – Dewsbury – prowadząca zajęcia języka angielskiego,
  4. Marek Woźniak – wicedyrektor, pedagog, prowadzący warsztaty pedagogiczne,

po przeliczeniu punktów określonych w części 2 regulaminu naboru, ustaliła listę główną i rezerwową mobilności. Wyniki zatwierdziła Dyrektorka szkoły, Alicja Świątkowska – Podgórska.

  Miejsca uczestników Imię i nazwisko

 

Ilość pkt.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

LISTA

 

GŁÓWNA

1. Larisz Aleksandra 47,25
2. Gruchot Weronika 47
3. Gaś Emilia 46,25
4-5 Engel Michael 45,5
4-5 Nowosielska Paulina 45,5
6. Kostrzewska Marta 45,25
7-8 Feliks Anna 45
7-8 Wieszołek Daria 45
9. Karwat Dominik 44,75
10-12. Azarova Marharyta 44,5
10-12. Bąk Wiktoria 44,5
10-12 Brożyna Dominika 44,5
13. Klejewski Alan 44,25
14. Hońka Amelia 44
15. Tom Szymon 43,75
16-17. Gonsior Justyna 43,5
16-17. Stach Oliwia 43,5
18. Chojak Paweł 43
19-21. Dziewulak Hanna 42
19-21. Obstoi Jakub 42
19-21. Praczyk Barbara 42
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA 22. Cieśla Karolina 41,75
22. Sowa Dominik 41,75
22. Stotko Natalia 41,75
 

LISTA REZERWOWA

1. Żelazny Anna 41,5
2. Borowik Małgorzata 38,5
3. Nahirniak Valeriia 29
4. Puc Kamila 0

Ze względu na jednakową ilość punktów trojga uczestników zajęć przygotowawczych, którzy zajęli 22 miejsce, zgodnie z regulaminem zostanie z nimi przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z języka angielskiego. O terminie rozmowy uczestnicy zostaną powiadomieni indywidualnie.

Gratulujemy wszystkim uczestnikom stażu, trzymamy kciuki za rozmowę kwalifikacyjną kandydatów. Uczestnicy z listy rezerwowej, jeśli nie pojadą na staż, otrzymają dodatkowe oceny z języka angielskiego i przedmiotów zawodowych.

Przewiń na górę
Przejdź do treści