Zapraszamy wszystkich chętnych uczniów klas III i IV Publicznego Technikum Nr 6 do udziału w projekcie Erasmus+ Kompetencje uczniów to sukces 2024. Projekt obejmie doskonalenie zawodowe, językowe, interkulturowe w trzech etapach: zajęciach przygotowawczych, mobilności w Walencji, w Hiszpanii oraz ewaluacji i upowszechnianiu projektu.
REGULAMIN REKRUTACJI
do projektu Kompetencje uczniów to sukces nr 2024-1-PL01-KA121-VET-000214554 w ramach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe.
Nabór do projektu odbywa się w dwóch etapach. Etap I to wybór 27 uczestników* przygotowań (09.10 – 31.10.2024 r.). Etap II obejmie przygotowania do wyjazdów na staże i zakończy się 31.01.2025 r. Wówczas, na podstawie opracowanych przez zespół kryteriów, spośród 27 uczestników przygotowań wyłoni się grupę 22 uczestników stażu. Podział taki podyktowany jest zabezpieczeniem równych umiejętności uczestników, spośród których każdy ukończy zajęcia przygotowawcze, w razie gdyby któryś z nich z różnych przyczyn zrezygnował. Osoby uczestniczące w przygotowaniach (5 osób), które po podliczeniu otrzymanych punktów nie zakwalifikują się do wyjazdu na staż, stworzą więc listę rezerwową.
Każdy potencjalny uczestnik stażu będzie mógł otrzymać maksymalnie, w zależności od grupy stażowej, 76 punktów. Punkty przyznawane będą przez prowadzących zajęcia przygotowawcze, nauczycieli przedmiotów zawodowych, wychowawców, pedagoga, koordynatora.
Kryteria wyboru uczestników:
Etap I – max. 26 pkt.:
- ocena śródroczna z języka angielskiego mająca określić poziom językowy uczestników – średniozaawansowany lub zaawansowany (cel-4p., bdb –3p., db – 2p., dost – 1p., dop – 0p.),
- średnia ocen z przedmiotów zawodowych (między 6.0-5,0 – 3p.,4,9-4,0 – 2p., 3,9-3,0 – 1p., 2,9 – 2,0 – 0p.)
- ocena z zachowania (wzorowa – 3p., bardzo dobra – 2p., dobra – 1p., poprawne – 0p.),
- analiza sytuacji zdrowotnej, finansowej i rodzinnej (uczestnik z mniejszymi szansami) ustalonej przez wychowawcę klasy (0-3p.),
- analiza predyspozycji do wyjazdu, dokonana przez pedagoga szkolnego (0-3p.),
- informacja o udziale po raz pierwszy w projekcie Erasmus+ (0-2),
- aktywny udział w życiu szkoły (0-4p.),
- deklaracja podjęcia się różnych zadań w projekcie, wyrażona w ankiecie przygotowawczej (np. tworzenie prezentacji, plakatów, filmów, własne propozycje sposobu upowszechniania rezultatów i reklamy projektu) (0-2p.).
- podanie konkretnego sposobu przedstawienia projektu własnemu, lokalnemu środowisku (0-2p.)
W przypadku równej liczby punktów, zostaną porównane punkty przyznane w poszczególnych kategoriach. Spośród kandydatów, którzy zebrali jednakową liczbę punktów jako pierwsi zostaną umieszczeni ci, którzy otrzymali więcej punktów z preferowanych kryteriów. Kolejność preferencji kryteriów będzie następująca:
– ocena z zachowania,
– ocena z języka angielskiego,
– aktywny udział w życiu szkoły,
– sytuacja zdrowotno-rodzinno-finansowa (uczestnik z mniejszymi szansami),
– deklaracja podjęcia się różnych działań w projekcie,
– pomysł na upowszechnianie projektu we własnym środowisku,
– średnia ocen z przedmiotów zawodowych,
– predyspozycje do wyjazdu.
Jeśli będą jeszcze jakiekolwiek wątpliwości zostanie przeprowadzona z kandydatami na stażystów rozmowa kwalifikacyjna w języku angielskim. Jej wynik ostatecznie zadecyduje o otrzymaniu miejsca na stażu.
- Etap II – max. 50p.
- aktywny udział w zajęciach zawodowego języka angielskiego, test końcowy (max.10p.),
- aktywny udział uczestników w zajęciach zawodowych, ocena pracy zaliczeniowej (max.10p.),
- aktywny udział w kursie kulturowym, ocena prezentacji multimedialnej (max.10p.),
- aktywny udział uczestników w zajęciach pedagogicznych (max.10p.),
- aktywny udział w zajęciach języka hiszpańskiego (grupa hiszpańska) (max.10p.).
*informacja o zakładanej ilości uczniów
* W przypadku równej liczby punktów po II etapie rekrutacji z kandydatami zostanie przeprowadzona dodatkowa rozmowa w języku angielskim. Gdyby nadal punktacja była taka sama, głos decydujący ma dyrektor i nauczyciel języka angielskiego (spoza grupy rekrutacyjnej). Opinię zespół odwoławczy podejmuje w oparciu o dokumentację projektową oraz szkolną (frekwencja, zachowanie, udział w życiu szkoły).
WYNIKI NABORU UCZESTNIKÓW DO PROJEKTU
Etap 1
Komisja naboru w składzie:
- Joanna Tarczewska – koordynator projektu
- Magdalena Kuniec – wychowawczyni klasy 4TA1
- Magdalena Pawłowicz – wychowawczyni klasy 4TA2
- Monika Śliczny-Wilk – wychowawczyni klasy 4TB
- Sylwia Maternowska – wychowawczyni klasy 3TA1
- Daniel Tusiński – wychowawca klasy 3TA2
- Anna Kosińska – wychowawczyni klasy 3TB
po przeliczeniu punktów określonych w części 1 regulaminu naboru, ustaliła listę główną i rezerwową mobilności. Wyniki zatwierdziła Dyrektorka szkoły, Alicja Świątkowska – Podgórska.
LISTA GŁÓWNA
Nazwisko i imię | Klasa | Zawód | Liczba punktów – max 26 pkt. | |
1. | Gruchot Weronika | 3TA2 | aranżacja | 23 |
2. | Cieśla Karolina | 3TA1 | aranżacja | 21 |
3. | Gaś Emilia | 4TA1 | aranżacja | 21 |
4. | Larisz Aleksandra | 3TA2 | aranżacja | 21 |
5. | Obstoi Jakub | 3TA1 | aranżacja | 20 |
6. | Wieszołek Daria | 3TA1 | aranżacja | 20 |
7. | Engel Michael | 3TA1 | aranżacja | 19 |
8. | Kostrzewska Marta | 3TA1 | aranżacja | 19 |
9. | Hońka Amelia | 3TA1 | aranżacja | 18 |
10. | Nowosielska Paulina | 3TA2 | aranżacja | 18 |
11. | Praczyk Barbara | 3TA2 | aranżacja | 18 |
12. | Puc Kamila | 3TB | arch.kraj. | 18 |
13. | Stach Oliwia | 4TA1 | aranżacja | 18 |
14. | Bąk Wiktoria | 4TA2 | aranżacja | 17 |
15. | Borowik Małgorzata | 3TA2 | aranżacja | 17 |
16. | Dziewulak Hanna | 3TA2 | aranżacja | 17 |
17. | Karwat Dominik | 3TA1 | aranżacja | 17 |
18. | Żelazny Anna | 3TA2 | aranżacja | 17 |
19. | Azarova Marharyta | 3TA1 | aranżacja | 16 |
20. | Brożyna Dominika | 3TA1 | aranżacja | 16 |
21. | Chojak Paweł | 3TA1 | aranżacja | 16 |
22. | Feliks Anna | 4TB | arch.kraj. | 16 |
23. | Klejewski Alan | 3TA1 | aranżacja | 16 |
24. | Nahirniak Valeriia | 4TA1 | aranżacja | 16 |
25. | Sowa Dominik | 3TA1 | aranżacja | 16 |
26. | Stotko Natalia | 4TA1 | aranżacja | 16 |
27. | Tom Szymon | 4TB | arch.kraj. | 16 |
Wyżej wymienieni uczniowie zostali zakwalifikowani do zajęć przygotowawczych.
Po przeprowadzeniu zajęć przygotowawczych, w III etapie naboru, z grupy zostanie wyłonionych 22 uczniów wyjeżdżających na staż do Hiszpanii.
LISTA REZERWOWA
Nazwisko i imię | Klasa | Zawód | Liczba punktów | |||||||||
Ogólna | Zachowanie |
J.angielski
|
Aktywność
|
Syt. rodz.-finans.
|
Upowsz. projektu
|
Środ lpkalne – upowsz. | Średnia z
przedm.zaw. |
|||||
1. | Mainka Maja | 3TA1 | aranżacja | 15 | 3 | 4 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | |
2. | Duda Fabian | 3TB | budownictwo | 15 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 2 | |
3. | Stiller Natalia | 4TA2 | aranżacja | 15 | 2 | 3 | 3 | 0 | 2 | 1 | 1 | |
4. | Żarkiewicz Wiktoria | 3TB | arch.kraj. | 15 | 2 | 2 | 4 | 1 | 1 | 0 | 1 | |
5. | Gonsior Justyna | 4TB | arch.kraj. | 15 | 2 | 1 | 4 | 0 | 2 | 1 | 2 | |
6. | Samborska Wiktoria | 3TB | arch.kraj. | 15 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 2 | |
7. | Wiench Malwina | 4TA2 | aranżacja | 15 | 1 | 2 | 4 | 0 | 1 | 0 | 2 | |
8. | Sowiński Sławomir | 4TA1 | aranżacja | 15 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 |
Pozostałe osoby ze względu na niższą ilość punktów nie zakwalifikowały się do projektu.
Od wyniku odwołała się uczennica Justyna Gonsior. Ze względu na zmianę wychowawcy przyznano jej 1 punkt dodatkowy z kategorii 4. Stąd też grupa główna powiększyła się do 28 osób i wszystkie one przystąpiły do projektu.
WYNIKI NABORU UCZESTNIKÓW NA STAŻ
Etap 2
Komisja naboru w składzie:
- Joanna Tarczewska – koordynator projektu, prowadząca zajęcia realioznawstwa i języka hiszpańskiego,
- Agnieszka Jarocka – Kozioł – prowadząca zajęcia zawodowe,
- Celina Matusik – Dewsbury – prowadząca zajęcia języka angielskiego,
- Marek Woźniak – wicedyrektor, pedagog, prowadzący warsztaty pedagogiczne,
po przeliczeniu punktów określonych w części 2 regulaminu naboru, ustaliła listę główną i rezerwową mobilności. Wyniki zatwierdziła Dyrektorka szkoły, Alicja Świątkowska – Podgórska.
Miejsca uczestników | Imię i nazwisko
|
Ilość pkt. | |
LISTA
GŁÓWNA |
1. | Larisz Aleksandra | 47,25 |
2. | Gruchot Weronika | 47 | |
3. | Gaś Emilia | 46,25 | |
4-5 | Engel Michael | 45,5 | |
4-5 | Nowosielska Paulina | 45,5 | |
6. | Kostrzewska Marta | 45,25 | |
7-8 | Feliks Anna | 45 | |
7-8 | Wieszołek Daria | 45 | |
9. | Karwat Dominik | 44,75 | |
10-12. | Azarova Marharyta | 44,5 | |
10-12. | Bąk Wiktoria | 44,5 | |
10-12 | Brożyna Dominika | 44,5 | |
13. | Klejewski Alan | 44,25 | |
14. | Hońka Amelia | 44 | |
15. | Tom Szymon | 43,75 | |
16-17. | Gonsior Justyna | 43,5 | |
16-17. | Stach Oliwia | 43,5 | |
18. | Chojak Paweł | 43 | |
19-21. | Dziewulak Hanna | 42 | |
19-21. | Obstoi Jakub | 42 | |
19-21. | Praczyk Barbara | 42 | |
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA | 22. | Cieśla Karolina | 41,75 |
22. | Sowa Dominik | 41,75 | |
22. | Stotko Natalia | 41,75 | |
LISTA REZERWOWA |
1. | Żelazny Anna | 41,5 |
2. | Borowik Małgorzata | 38,5 | |
3. | Nahirniak Valeriia | 29 | |
4. | Puc Kamila | 0 |
Ze względu na jednakową ilość punktów trojga uczestników zajęć przygotowawczych, którzy zajęli 22 miejsce, zgodnie z regulaminem zostanie z nimi przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z języka angielskiego. O terminie rozmowy uczestnicy zostaną powiadomieni indywidualnie.
Gratulujemy wszystkim uczestnikom stażu, trzymamy kciuki za rozmowę kwalifikacyjną kandydatów. Uczestnicy z listy rezerwowej, jeśli nie pojadą na staż, otrzymają dodatkowe oceny z języka angielskiego i przedmiotów zawodowych.